když vs, pokud yugioh


Odpověď 1:

Aby se s kartou zacházelo jako s vyřazenou, musí být vyřazena z ruky. Ne všude. Pokud to přišlo z jiných míst, jako například z vaší paluby, extra paluby nebo pole, nepovažuje se to za vyřazené.

Vezměte na vědomí, že „Zrušit“ a „Odeslat“ se liší. Kartu můžete zlikvidovat i s Macro Cosmos na poli lícem nahoru (místo toho bude vyhoštěno), ale nemůžete odeslat kartu z ruky / pole / hřbitova (pokud je v textu karty uvedeno, že musíte pošlete to na hřbitov), ​​pokud Macro Cosmos stojí na poli lícem nahoru.


Odpověď 2:

Pokud se pouze říká: „Když je tato karta odeslána na hřbitov…“, pak ano. Pokud je frézován, vyřazen, zničen nebo poslán hledáním, pak ano. Existují pouze dva způsoby, jak přemýšlím o tom, kde se nemusí počítat:

  • Odpojeno jako překryvná jednotka: pokud máte Sangan jako překryvnou jednotku a odpojíte, efekt se neaktivuje, protože se považuje za nepřijatý na poli.
  • Vyřazeno z důvodu limitu ruky: pokud máte v ruce Fablese a musíte se zbavit, protože máte více než maximální limit hand, nebudete moci použít jejich účinky tím, že je odhodíte tímto způsobem.

Odpověď 3:

Ano

Věnujte však pozornost tomu, zda je třeba zaslat v důsledku efektu nebo ne. To je důležité, protože mnoho karet, jako je „

Shaddoll

„Je třeba zaslat jako efekt, ale karty jako“

Hořící propast

“Lze zaslat jakýmkoli způsobem včetně nákladů.

Například: "

Dark World Dealings

“Spustil by oba

Ale "

Kyvadlové volání

By spustilo pouze „

Hořící propast

“, Ale ne„

Shaddoll

Za odpověď na vaši otázku ano, za vyřazené se považuje také „zasláno na hřbitov“


Odpověď 4:

Ano, protože vyřazené karty obvykle končí ve hřbitově podle inherentních pravidel hry. K tomu však existuje několik upozornění.

  • Pokud účinek jiné karty brání tomu, aby byly karty zaslány speciálně na hřbitov, jako je Macro Cosmos, efekt se nedostane.
  • Věnujte pozornost specifickým podmínkám účinku karty. Někdy může stanovit, že se aktivuje, pouze pokud je karta zaslána na hřbitov „z pole“, „účinkem karty“, „soupeřem“ atd.
  • Pokud efekt stanoví, že se aktivuje, když je karta zaslána na hřbitov „efektem karty“, efekt nedosáhnete, pokud kartu zlikvidujete jako součást nákladů na aktivaci jiného efektu (pro kartu jako Lightning Například Vortex). Cena obvykle předchází dvojtečce nebo středníku v textu pravidel karty; skutečný efekt je text, který následuje za interpunkčním znaménkem.

Odpověď 5:

To by mohlo. Pokud karta řekne „posláno do hrobu“ a posláno pouze do hrobu, pak se efekt spustí. Dobrým příkladem toho je „bílý kámen legendy“, pokud to skončí na hřbitově, účinek se spustí. To znamená, že může být vyřazen, odpojen jako materiál XYZ nebo odeslán z pole nebo dokonce poslán z balíčku. Některé karty však musí být zničeny, například babysaurus, tento efekt však nebude při spuštění vyřazen